-
Duizenden klanten gingen je voor
-
Tot 12 maanden 50% korting
-
Welkomstcadeau t.w.v. €100,-
50% korting + €100 cadeau

Veelgestelde vragen
Helaas kunnen wij onze speciale acties alleen aanbieden aan nieuwe Ziggo-klanten. Ben je al klant en wil je meer weten over je abonnement? Neem dan contact op met Ziggo.
MeerMetZiggo is een onafhankelijke onderneming en al ruim 10 jaar een officiële partner van (Vodafone) Ziggo.
Door deze samenwerking maken wij het voor niet Ziggo klanten mogelijk om unieke aanbiedingen aan te bieden. MeerMetZiggo is opgericht door Direct Business B.V. en staat geregistreerd onder KVK-nummer 63117196. Direct Business voldoet aan de keurmerk-code en is een gecertificeerd lid van het Webshop Keurmerk.
Wil je graag de ervaringen van andere klanten lezen? Dan nodigen we je van harte uit om onze reviews op Trustpilot te lezen.
We verwerken je aanmelding en Ziggo regelt de overstap. Met de premium installatie voor zakelijke klanten zorgt Ziggo ervoor dat de door jou gekozen diensten perfect werken. Lukt het installeren niet? Dan stuurt Ziggo gratis een monteur naar je zaak. Je Ziggo-apparatuur én tot vijf andere apparaten worden direct professioneel aangesloten — voor wifi die overal uitstekend werkt.
Zo ontvang je jouw cadeau binnen 6 weken na het indienen van je claim.
Volg de onderstaande stappen om je cadeau te claimen:
- Sluit je Ziggo zakelijk Internet & TV abonnement af via MeerMetZiggo.
- Betaal je eerste Ziggo-factuur
Waarom moet je eerst de factuur betalen voordat je je cadeau kunt claimen?
We willen zeker weten dat je een actieve klant van Ziggo zakelijk bent. Daarom kun je pas een claim indienen nadat je de eerste factuur hebt voldaan.
- Ga naar claimjecadeau.nl en selecteer de juiste actie
Kies de actie waaraan je hebt deelgenomen. Deze informatie staat in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen. Let op: kies je de verkeerde actie, dan moet het proces opnieuw worden gestart. Dit kan opnieuw maximaal 6 weken duren.
Vul de gegevens zorgvuldig in
Gebruik hetzelfde e-mailadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven. Zorg ervoor dat je de juiste aanvraagdatum invult (de datum waarop je het pakket hebt aangevraagd). Dit is niet hetzelfde als de ingangsdatum van je abonnement.Belangrijk: Let erop dat je het cadeau kiest dat je ook hebt gekozen bij het afsluiten van je abonnement, anders wordt je claim afgekeurd.
- Ontvang je cadeau binnen 6 weken!
Na goedkeuring van je claim ontvang je je welkomstgeschenk binnen 6 weken.
Je welkomstcadeau ontvang je binnen 6 weken nadat je een claim hebt ingediend op claimjecadeau.nl (indien goedgekeurd). Je kunt een claim indienen tot 6 maanden* nadat je de eerste factuur hebt betaald. We vragen je in ieder geval hetzelfde e-mailadres te gebruiken als die je hebt gebruikt tijdens je aanvraag.
*Belangrijk: Nadat er 6 maanden zijn verstreken wordt je welkomstcadeau NIET meer uitgekeerd!
Je kunt gebruik maken van onze acties onder de volgende voorwaarden:
- Je bent een nieuwe Ziggo klant.
- Je bent langer dan 6 maanden geleden klant van Ziggo geweest.
Ben je een bestaande klant of korter dan 6 maanden geleden klant geweest? Dan kunnen wij je helaas niet aanmelden.