Skip to main content
  • Duizenden klanten gingen je voor

  • Tot 12 maanden 50% korting

  • Welkomstcadeau t.w.v. €100,-

€100 cashback of cadeaukaart bij Ziggo zakelijk

Hoe werkt het?

Dankzij onze directe samenwerking met Ziggo zakelijk, kunnen wij jou als nieuwe klant een uniek en exclusief aanbod doen. Kies zelf: ontvang een bol.com cadeaukaart om lekker te shoppen of krijg geld direct op je rekening (cashback). Zo geniet je niet alleen van supersnel internet en TV van Ziggo zakelijk, maar ook van een extraatje van ons!

Zo ontvang je je cadeau:

1. Stel je abonnement samen en kies je welkomstcadeau

Selecteer het Internet & TV-pakket dat het beste bij je past en kies jouw favoriete cadeau: een bol.com cadeaukaart of cashback.

Wat gebeurt er na je bestelling? 

Je ontvangt een bevestigingsmail met alle details
Zodra je via ons je abonnement hebt afgesloten, ontvang je van ons een bevestiging per mail met daarin alle details en een handige gids met alle vervolgstappen.

Ziggo regelt je overstap
Binnen 48 uur ontvang je ook een bevestiging van Ziggo met alle gegevens over je bestelling. Zij zorgen ervoor dat je snel en zorgeloos gebruik kunt maken van internet, TV en bellen.

2. Claim je cadeau via claimjecadeau.nl na betaling van je eerste factuur

Om er zeker van te zijn dat je daadwerkelijk klant bent geworden bij Ziggo, kun je je cadeau claimen zodra je eerste factuur is betaald. Voor meer informatie over het claimen van je cadeau, lees onze veelgestelde vragen.

3. Ontvang je cadeau binnen 6 weken

Gefeliciteerd! Je cadeau wordt binnen 6 weken gratis bij je thuisbezorgd óf rechtstreeks op je rekening gestort, afhankelijk van je keuze.

Waarom MeerMetZiggo?

  • Exclusieve aanbieding

    Officiëel partner van Ziggo

  • Altijd een cadeau

    Kies tussen cashback of een cadeaukaart

  • Soepele overstap

    Ziggo regelt je overstap

Veelgestelde vragen

MeerMetZiggo is een onafhankelijke onderneming en al ruim 10 jaar een officiële partner van (Vodafone) Ziggo.

Door deze samenwerking maken wij het voor niet Ziggo klanten mogelijk om unieke aanbiedingen aan te bieden. MeerMetZiggo is opgericht door Direct Business B.V. en staat geregistreerd onder KVK-nummer 63117196. Direct Business voldoet aan de keurmerk-code en is een gecertificeerd lid van het Webshop Keurmerk.

Wil je graag de ervaringen van andere klanten lezen? Dan nodigen we je van harte uit om onze reviews op Trustpilot te lezen.

Zo ontvang je jouw cadeau binnen 6 weken na het indienen van je claim.

Volg de onderstaande stappen om je cadeau te claimen:

  1. Sluit je Ziggo zakelijk Internet & TV abonnement af via MeerMetZiggo. 
     
  2. Betaal je eerste Ziggo-factuur
    Waarom moet je eerst de factuur betalen voordat je je cadeau kunt claimen?
    We willen zeker weten dat je een actieve klant van Ziggo zakelijk bent. Daarom kun je pas een claim indienen nadat je de eerste factuur hebt voldaan.
     
  3. Ga naar claimjecadeau.nl en selecteer de juiste actie
    Kies de actie waaraan je hebt deelgenomen. Deze informatie staat in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen. Let op: kies je de verkeerde actie, dan moet het proces opnieuw worden gestart. Dit kan opnieuw maximaal 6 weken duren.
     
  4. Vul de gegevens zorgvuldig in
    Gebruik hetzelfde e-mailadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven. Zorg ervoor dat je de juiste aanvraagdatum invult (de datum waarop je het pakket hebt aangevraagd). Dit is niet hetzelfde als de ingangsdatum van je abonnement.

    Belangrijk: Let erop dat je het cadeau kiest dat je ook hebt gekozen bij het afsluiten van je abonnement, anders wordt je claim afgekeurd.
     

  5. Ontvang je cadeau binnen 6 weken!
    Na goedkeuring van je claim ontvang je je welkomstgeschenk binnen 6 weken.

Je welkomstcadeau ontvang je binnen 6 weken nadat je een claim hebt ingediend op claimjecadeau.nl (indien goedgekeurd). Je kunt een claim indienen tot 6 maanden* nadat je de eerste factuur hebt betaald. We vragen je in ieder geval hetzelfde e-mailadres te gebruiken als die je hebt gebruikt tijdens je aanvraag.

*Belangrijk: Nadat er 6 maanden zijn verstreken wordt je welkomstcadeau NIET meer uitgekeerd!

Ons moederbedrijf Direct Business beheert meerdere websites waarop wij abonnementen aanbieden. Om alle cadeauclaims correct en overzichtelijk te verwerken, gebruiken wij de website claimjecadeau.nl.

Je kunt gebruik maken van onze acties onder de volgende voorwaarden:

  • Je bent een nieuwe Ziggo klant.
  • Je bent langer dan 6 maanden geleden klant van Ziggo geweest.

Ben je een bestaande klant of korter dan 6 maanden geleden klant geweest? Dan kunnen wij je helaas niet aanmelden.

Aanbiedingen alert

Wil je gebruik maken van onze deal, maar zit je nog even vast aan je huidige abonnement?


Profiteer van ons beste aanbod op het moment dat het jou het beste uitkomt. Laat hier je gegevens achter en wij brengen je op de hoogte van onze aanbiedingen. Je zit nergens aan vast, we helpen je alleen aftellen totdat je kunt overstappen en gebruikt kunt maken van onze scherpe en unieke aanbiedingen!

Je gegevens